25/05/2012

*workshop med bambino og MAM!


på tirsdag var jeg på en bloggworkshop i regi av bambino og MAM,
 der vi ble presentert  for en rekke ulike baby/barneprodukter; noe som er
veldig aktuelt for oss nå som lille nurket snart kommer! jeg og tre andre
 mammabloggere (kine, hanna og tonje) fikk i tillegg til å bli servert nydelig
 tapas, en innføring i ulike produkter som smokker, flasker, brystpumper,
 biteringer og ulike typer drikkekopper, tallerkner og bestikk for barn.
 noen av produktene hadde jeg allerede kjennskap til fordi vi brukte dem da lille j
 var mindre, og noen av produktene var helt nye for meg. det var en
 superkoselig kveld, og jeg kommer til å teste ut en del av produktene framover, og vise
 dere her på bloggen. på sikt kommer det en giveaway med produkter fra
 bambino og MAM også!


ikke bare ble vi presentert for ulike typer produkter, vi fikk også et aldri så lite matlagingskurs,
 der en sjarmerende, svensk kokk lærte oss å lage
 supergode purèer for de minste.
jeg gleder meg til å teste dette ut på lille nurket, og vise dere resultatet. 


kjempegod purè av søtpoteter, appelsin og lime! smaker mye mer en ferdigglassene
 man kjøper i butikk. note to self; prøve å lage mesteparten av maten til lillingen selv!


takk bambino og MAM for en kjempehyggelig og lærerik kveld!

2 comments:

  1. Jeg er så spent på den brystpumpen! Er så lei av å alltid måtte lete etter alle delene til den jeg har nå...

    ReplyDelete
  2. Høres spennende ut! Og å få muligheten til å teste ut produktene slik er jo gull verdt. Håper du blir fornøyd med dem.

    ;)

    Grattis med ferdistillt leilighet forresten, det må føles så bra!!

    ReplyDelete