10/11/2013

*mini style!






//innlegget er skrevet i samarbeid med polarn o. pyret

her i huset er vi glade i farger, og det gjenspeiler seg ofte i klærne til maria og jonathan. jeg får mange spørsmål om hvor vi kjøper klærne til barna, og en av våre favorittbutikker er svenske polarn o. pyret.
god kvalitet, sterke farger og kult design - rett og slett kjempe fine klær!

dersom du også digger klærne fra polarn o. pyret så ville jeg tatt meg en tur innom nettbutikken deres akkurat i dag, for der feirer de at de har vært 10 år i norge med 30% på hele butikken!

løp og kjøp, vettja !


5 comments:

  1. Skjønne lille jenta deres:))
    Nydelige små krøller ♥
    Digger olarn og Pyret klærne, herlige farger!!

    Ha en fin fin dag!

    ReplyDelete
  2. Jeg bare dævver av krøllene til Maria. Gleder meg til å snuse på dem i jula! Store klemmer til alle!

    ReplyDelete