06/12/2013

*fin fredag!


her i gården venter vi på både snøen og jula, så i ettermiddag skal vi få opp julestemniga med å bake pepperkaker og høre på x antall runder med "på låven sitter nissen". 

ellers så holder vi på å ferdigstille tegningene til badet i disse dager, og jeg gleder meg til å vise dere hva vi planlegger. både barna (les jonathan  - han vil ha et svømmebasseng like stort som tøyenbadet der inne!), thomasen og jeg har ulike meninger om hva som er viktig på et bad og det er virkelig ikke bare-bare å gjøre alle til lags på ni kvadratmeter. men etter utallige tegnerunder er jeg overbevist om at vi nå har funnet en romløsning som alle kan trives veldig godt med.

ha en fin fredag alle sammen!

2 comments:

  1. håper dere får snø, her ved hamar kom snøen i går! Stas for storebror, ut og ake litt i helgen ! Kos dere med pepperkake baking og julemusikk !

    ReplyDelete
  2. Jeg er så spent på hvordan det blir i det nye huset! Kos dere med juleforberedelser, her fikk vi snø i går og det gjør virkelig noe med julestemningen! :)
    I morgen blir mellomstemann 6 år, så her er det en spent gjeng :)

    ReplyDelete