02/12/2013

*ny jobb?!






// innlegget er sponset av me&i

for en liten stund siden hadde jeg som dere kanskje husker et me&i-treff her hjemme. jeg samlet jentene en søndag formiddag, og vi shoppet, skravlet og spiste vafler i mens barna lekte og koste seg.
selgeren som viste frem kolleksjonen, lina, var utrolig hyggelig og flink, og det så virkelig ut som om hun koste seg i jobben sin.
lina kunne fortelle at å jobbe som selger for me&i ga henne en svært god ekstrainntekt, og at hun selv kunne velge hvor mye hun ville jobbe.

i disse dager er me&i på jakt etter flere selgere, og i den sammenheng lurer de på om noen av mine fine lesere kunne være interessert i en liten ekstrajobb? å jobbe som selger for me&i er veldig fleksibelt, og det lar seg fint kombinere med en annen jobb. du har mulighet til å tjene opp i mot
 50 000 kroner per sesong, og du møter mange spennende og hyggelige mennesker.

dersom du synes dette hørtes interessant ut og ønsker litt mer infomasjon om det å være selger for me&i så klikk deg inn her eller send en søknad her. du kan også sende en mail med spørsmål til linda.skagerberg@meandi.no.

lykke til med jobbsøknaden - kanskje det blir deg som kommer og presenterer vår/sommer kolleksjonen hos meg neste år?!


4 comments:

  1. Jeg har jobbet for meand i og det er kjempekjekt og du får masse god opplæring :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *så kult! hadde jeg ikke hatt så mye annet på agendaen min så skulle jeg prøvd meg jeg også:) god helg til deg* vigdis

      Delete
  2. Jeg har jobbet også for me&i. Anbefaler:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *så bra! kan tenke meg at det er en veldig koselig og sosial jobb:) fin fredag til deg* vigdis

      Delete