15/01/2014

*mammarådet!


selv om det til tider er litt stille her på bloggen, så skjer det alltids ting bak i kulissene. bloggen min har ført med seg så mye bra og gitt meg så mange spennende utfordringer (!), og en av dem er nå rett rundt hjørnet. jeg er så stolt og glad over å kunne røpe at jeg er en av medforfatterne av boka "mammarådet" som kommer ut på aschehoug i begynnelsen av februar!

i "mammarådet" kan dere lese 16 kvinnelige bloggeres historier om mammarollen i dag, og beretningene handler om alt fra besteforeldres rolle i oppdragelsen, 3D-ultralyd, ufrivillig barnløshet, kroppspress etter fødsel, eksponering av barn på internett og mange andre spennende temaer.
superflinke susanne kaluza har sammen med aschehoug stått for utvelgelsen av tekstene til boka, og satt det hele sammen på en finurlig måte.

så dersom dere lurer på hva jeg og et knippe utrolig bra bloggdamer har skrevet om i denne boka så har jeg bare en ting å si: 
løp og kjøp (i begynnelsen av februar, vel og merke) !!


 

10 comments:

  1. Så utrolig kult! Gleder meg til å lese boka . Gratulerer! Hilsen Mette:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *tusen takk, mette! håper boka faller i smak*v

      Delete
  2. Slenger meg på og sier: Gratulerer! Så kult å bli forfatter, da. Gleder meg til å lese teksten din for jeg er så glad i måten du skriver på. Klem fra U.

    ReplyDelete
    Replies
    1. *tusen takk, u; så veldig koselig at du liker måten jeg skriver på:) håper du kommer til å like bidraget mitt i "mammarådet" også, da*v

      Delete
  3. Gøy! Gleder meg til å lese!

    ReplyDelete
    Replies
    1. *ditto, pia! håper vi får til et treff med alle damene snart - hadde vært artig:) god lørdag*v

      Delete
  4. Så spennende :) Og grattis med utgivelse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. *tusen takk! nå skal jeg ta meg en titt inne på bloggen din, for den så veldig fin ut:) *v

      Delete
  5. Dette blir så bra! Kjenner jeg er forferdelig spent på å lese de andre tekstene. For en vittig måte å skrive bok på egentlig -for jeg aner ikke hva dere har skrevet (sånn bortsett fra temaer kanskje) og dere aner ikke hva jeg har skriblet ned... Blir rene juleaften i februar dette!
    Gratulerer Vigdis. VEL fortjent syns jeg! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *ja, det blir superspennende! så mange forskjellige damer med ulike erfaringer - det må jo bare bli bra:) og som jeg sa til pia over her; håper vi får til et treff om ikke alt for lenge. det hadde vært skikkelig koselig* v

      Delete