11/02/2014

*@mammarådet!

#bradamer!!!!! et nesten fulltallig knippe av forfatterne bak boka "mammarådet"; gunn beate, susanne, idde mari, jona, meg, anita, suzanne, nann karin, pia, stine, carina og marte.

fysj, for en hyggelig kveld vi hadde på lanseringen av boka vår forrige uke!
jeg må innrømme at jeg var ganske shaky i bena og en smule smånervøs da jeg entret lokalene til aschehoug, for den eneste jeg hadde truffet før var dama bak boka, nydelige susanne. men snublende ben og nervepirring gikk over til bobler i magen og gledesutbrudd veldig fort da jeg traff disse bra damene! 
det var ganske rart og veldig absurd å plutselig stå ansikt til ansikt med folk du bare har sett via skjermen på data`n, men jeg kan forsikre dere om at samtlige jeg rakk å hilse på var like fine, fjonge og dyktige som de er på bloggene sine.

jeg håper dere har lyst til å kjøpe boka.
jeg har snart kommet meg gjennom hele, og jeg kan love dere at den er skikkelig, skikkelig bra:)

fin tirsdag!



3 comments:

  1. Det var fantastisk moro å endelig få treffe deg! Jeg slukte hele boka så fort jeg kom hjem og er rimelig kry over å ha min tekst mellom alle de knallgode bidragene fra dere begavede damer!

    ReplyDelete
  2. jeg kom meg gjennom så fort den var i hus og for ei bok! sterke, ærlige og åpne historier fra flotte damer med bein i nesa - loves it! skjønner nå at jeg burde blitt på huset etter jobb forrige onsdag og fått med meg en del av favorittbloggerne mine live...søren heller ;) gratulerer med fin bok!

    ReplyDelete
  3. Fine Vigdis! Det var så stas å møte deg! Jeg glemte liksom bort den boka jeg, hehe, trodde vi var på bloggtreff. Håper vi sees snarlig igjen! Klem fra Carina

    ReplyDelete