19/03/2014

*mi casa es su casa?














om ikke mange dagene legges hjemmet vårt ut for salg på finn.no (ikke med disse fine bildene tatt av anniken zahl furunes for ett år siden, men med noen nye som ble tatt her om dagen). jeg kjenner at det er med et tungt hjerte jeg sier adjø til denne fantastiske leiligheten på nesten 90 kvm på grünerløkka som har vært mitt hjem i 13 år.. men vi er klare for en ny epoke i livet, og forhåpentligvis så kommer neste eier til å bli like glad i den som jeg har vært.
kanskje det blir deg?!
i tilfelle er det bare å følge med på finn.no - snart ligger den ute.

fin onsdag!

6 comments:

  1. ahh...jeg kjenner igjen følelsen, å selge noe med masse affeksjonsverdi. Ønsker deg lykke til i nytt hus og gleder meg til å se bilder av det nye hjemmet deres. Liker stilen din og fant masse inspirasjon til barnerom. Likte skiltet på veggen, spørs om ikke jeg skal ut å skru litt ulovlig, hehe... neida...

    ReplyDelete
  2. Sprint now sells Apple's (AAPL) hot-selling rolex replica iPhone. 2011 revenue rolex submariner replica was a decline of 24%. Moreover, Q1 2012 revenue declined by nearly 30% versus Q1 2011 and we don't see louis vuitton outlet Nokia being able to stop this declining revenue trend this year.

    ReplyDelete
  3. Hei,
    Takk for inspirerende bilder og blogg!
    Jeg har selv et nedslitt kjøkken fra 1957 som jeg drømmer om å skape til noe mer praktisk og funksjonelt og praktisk. Hvordan synes du det fungerer med såpass åpne løsninger? Jeg fabler nemlig litt om å kutte døren mellom entreen og kjøkkenet, noe som også gjøre at det blir åpent opp til 2. etasje. Dette er et lytt trehus (Selvaag)...

    ReplyDelete
  4. Så fantastisk sprudlande og sjarmerande stil du har! Håper den blir med i neste hus!
    Helen

    ReplyDelete
  5. Hola!
    tu casa es bella!!!

    saludos desde Chile, Sudamérica.

    ReplyDelete
  6. Really great browse, optimistic web site, where by u develop the actual details in todays post? I 've browse the majority of the articles or blog posts with your web site presently, and I very such as your vogue. Thanks a million and please constantly function effectively

    davia leather
    new game kids
    toko jaket kulit murah di garut
    jaket kulit asli domba
    jaket kulit jakarta
    jaket kulit
    abwaba
    permainan terbaru
    layali store
    permainan games memasak
    permainan memasak sara
    permainan games barbie
    tozca leather

    ReplyDelete